Delivery
Małe paczki: akcesoria i zapasowe części
Akcesoria i (zamienne) części są wysyłane przez nas w ciągu jednego dnia roboczego z naszego centralnego magazynu z usługą kurierską. Zaraz po wysłaniu przesyłki otrzymasz kod śledzenia i śledzenia, za pomocą którego można śledzić przesyłkę lub uzgodnić z tobą termin dostawy.
Duże opakowania: drabinki wspinaczkowe
Nasze kompletne wyposażenie placu zabaw, wieże i huśtawki itp. Są przygotowane do wysyłki w jednym z naszych lokalnych centrów dystrybucyjnych i wysyłane z przewoźnikiem.
Stawki wysyłki
Wszystkie zamówienia są obecnie dostarczane na czas. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby tak było i będziemy Cię informować o wszelkich zmianach dotyczących terminów dostaw.
Często Zadawane Pytania
Jaki jest czas dostawy?
Przetwarzamy Twoje zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Twoje zamówienie zostanie następnie wyprodukowane i zapakowane w jednym z naszych centrów dystrybucyjnych (ok. 5-8 dni roboczych). Gdy tylko zamówienie będzie gotowe do wysyłki, nasz przewoźnik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia terminu dostawy.
Uwaga: przewoźnik może zadzwonić pod anonimowy numer
Czego można oczekiwać od usługi montażu?*
Przetworzymy Twoje zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Twoje zamówienie zostanie następnie wyprodukowane w jednym z naszych centrów dystrybucyjnych. Zespół montażowy skontaktuje się z tobą, aby umówić się na spotkanie. Możliwe jest, że zespół montażowy przyniesie kompletne zamówienie (czasem już częściowo zmontowane) w uzgodnionym dniu montażu. To, jak szybko można to zrobić, zależy od zdolności zespołu montażowego i własnego planu. Przeczytaj więcej o usłudze montażu tutaj.Dostawa niepełna?
Naszym celem jest dostarczenie zamówienia za jednym razem. Jednak w niektórych przypadkach towary pochodzą z różnych centrów dystrybucji, a zamówienie jest podzielone na dwie dostawy. Nie wpływa to na koszt dostarczenia zamówienia. Sprawdź dostawę, korzystając z dostarczonego dokumentu dostawy.Czy mogę sam wybrać dzień i godzinę dostawy?
Dostawa odbywa się w dni robocze od 6.00 do 18.00. Zasadniczo czas dostawy można uzgodnić z firmą transportową na określony dzień i część dnia.Gdzie dostarczasz?
Zaopatrujemy w całej Europie i współpracujemy z lokalnymi dystrybutorami. Te lokalne centra logistyczne mają na stanie nasze produkty i łączą je z odpowiednim pakietem drewna. W przypadku niektórych regionów, obszarów kodów pocztowych i wysp istnieje dłuższy czas dostawy i możliwe dodatkowe koszty.Dlaczego moje zamówienie jest opóźnione?
Nasze lokalne centra logistyczne i firmy transportowe robią wszystko, co w ich mocy, aby dotrzymać ustalonych terminów dostaw. Jednak w niektórych bardzo pracowitych okresach wiosennych w połączeniu z świętami państwowymi zarówno czas produkcji, jak i dostawy można opóźnić o kilka dni.
Czego można oczekiwać od dostawy?
Wyposażenie placu zabaw dostarczane jest w płaskich opakowaniach jako duża paczka. Paczka jest ciężka i często jest rozładowywana za pomocą pompy / wózka widłowego. Dlatego adres dostawy musi być łatwo dostępny dla ciężarówki. Upewnij się, że jesteś obecny w dniu dostawy, w uzgodnionym okresie, aby podpisać się w celu odbioru dostawy. Zamówienie zostanie rozładowane obok ciężarówki na chodniku. W wyjątkowych przypadkach może być konieczne ręczne rozładowanie, kierowca może poprosić o pomoc.Uszkodzenia transportowe, niedociągnięcia lub rozbieżności
Jeśli zaobserwujesz uszkodzenie (transportowe) w momencie dostawy, powinieneś to natychmiast odnotować na manifeście transportowym. W ciągu 7 dni od dostawy sprawdź zamówienie pod kątem kompletności i montażu, korzystając z dokumentu dostawy i instrukcji. Jeśli coś jest nie tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej przez e-mail: info@junglegym.com, podając numer zamówienia.
Czy masz dodatkowe pytania dotyczące dostawy? Nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.